0Item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Renunțarea la comandă și politica de retur

Formularul de retur

Cumpărătorul poate renunța la o comandă telefonic sau prin email, fără costuri suplimentare, dacă expedierea nu a fost încă făcută. În cazul în care comanda a fost deja plătită, contravaloarea ei, mai puțin comisioanele și taxele percepute de bănci pentru cele două tranzacții, se va returna cumpărătorului.

În cazul în care comanda a fost deja expediată și cumpărătorul renunță la ea, acesta va suporta cheltuielile de retur aferente, iar din contravaloarea comenzii ce se restituie cumpărătorului, se vor reține eventuale comisioane și taxe bancare survenite la achiziția inițială și la restituire.

Conform O.U.G. 34/2014, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate online, în termen de 14 zile calendaristice, dacă produsul returnat este în ambalajul original și în aceeași stare în care a fost recepționat.

Nu acceptăm returnarea produselor desfăcute, care prezintă modificări fizice de orice fel, care nu pot fi repuse în vânzare. Produsele returnate trebuie să prezinte eticheta originală și toate accesoriile aferente, să nu aibe urme de utilizare, de deteriorare sau uzură. Nu acceptăm colete cu ramburs sau pentru care plata transportului este la destinatar.

Conform O.U.G. nr 34/2014, nu pot face obiectul returului

  • produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.

Returnarea se poate face în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, folosind formularul de retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, taxele de transport fiind achitate de client. Clientului i se va restitui în cont bancar contravaloarea produsului returnat în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la momentul primirii de către vânzător a coletului cu produsele returnate.

Notificarea scrisă prin care cumpărătorul anunță vânzătorul cu privire la decizia de retur, trebuie să conțină date privind numele, numărul de telefon, adresa de email, produsele pe care dorește să le returneze, data efectuării comenzii, data primirii coletului și măsurile care se doresc a fi luate:

  • înlocuirea cu un alt produs de același fel sau
  • înlocuirea cu un produs diferit sau
  • restituirea sumei aferente.

În cazul în care au fost trimise produse care nu corespund specificațiilor de pe site sau au fost trimise greșit sau la alt volum decât cel comandat de client, cumpărătorul trebuie să anunțe www. aroma-shop.ro în scris și le poate returna fără a suporta taxele de expediere. Magazinul se angajează să înlocuiască produsele trimise greșit cu unele conforme sau să restituie suma achitată inițial de client în termen de 14 zile de la data primirii returului.

Clienții sunt rugați să fotografieze coletele care nu le parvin în stare bună și să întocmească împreună cu curierul un proces verbal în care să specifice neregulile constatate, înainte de a refuza pachetele respective.

Dacă în colet au fost puse în mod eronat și alte produse decât cele comandate de client, acesta este rugat să informeze www.aroma-shop.ro și este exonerat de plata contravalorii lor, precum și de plata cheltuielilor de retur aferente. În cazul în care clientul constată lipsa unor produse din colet sau erori în factura ce le însoțește, trebuie să le reclame în scris sau telefonic în termen de 5 zile de la primirea pachetului.

În cazul în care produsele returnate fac obiectul unei reclamații privind calitatea lor, produsele vor fi inspectate de către vânzător și dacă în urma inspecției nu se constată diferențe organoleptice sau de altă natură față de descrierea produsului de pe magazin, rambursarea contravalorii va fi refuzată. Înainte de a reclama calitatea unui produs, cumpărătorul are obligația de a citi descrierea acestuia de pe magazin, întrucât unele produse pot prezenta în mod natural sedimente sau mirosuri care pot fi considerate dezagreabile, dar care nu constituie probleme de calitate.

Nu putem controla modul în care cumpărătorii stochează și manipulează produsele cumpărate, de aceea nu vor fi luate în considerare reclamații legate de calitatea produselor care au fost păstrate în condiții neconforme sau care au fost folosite în alt mod decât cel recomandat pe magazin.